ا

  • ایدئولوژی تحلیل ایدئولوژی درخط‌مشی‌های عمومی: ارائه چارچوبی مفهومی جهت تحلیل ایدئولوژی در خط‌مشی‌های حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 1، شماره 2، 1402]

  • ارزش عمومی فراحکمرانی: نظریه‌ای برای حفظ و ارتقاء ارزش و خدمات عمومی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 157-185]

  • اسلامی سازی دانشگاهها تحلیل ایدئولوژی درخط‌مشی‌های عمومی: ارائه چارچوبی مفهومی جهت تحلیل ایدئولوژی در خط‌مشی‌های حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 1، شماره 2، 1402]

  • اصلاح اداری اصلاح اداری مبتنی بر حکمرانی عمومی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-94]

  • انسان گرایی نوفناوری ها و مدیریت دولتی ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]

ب

  • بافت تحلیل تطبیقی عناصر بافت خط مشی های صنعتی در صنعت خودرو [دوره 1، شماره 2، 1402]

  • بخش دولتی فهم مصادیق تعارض منافع در بخش خدمات عمومی (مورد مطالعه: شرکت‌های گازرسانی) [دوره 1، شماره 2، 1402]

ت

  • تعارض منافع فهم مصادیق تعارض منافع در بخش خدمات عمومی (مورد مطالعه: شرکت‌های گازرسانی) [دوره 1، شماره 2، 1402]

چ

  • چارچوب تحلیل ایدئولوژی خط‌مشی‌ها تحلیل ایدئولوژی درخط‌مشی‌های عمومی: ارائه چارچوبی مفهومی جهت تحلیل ایدئولوژی در خط‌مشی‌های حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 1، شماره 2، 1402]

  • چهارچوب حرفه‌ای‌سازی تدوین چارچوب حرفه‌ای‌سازی مشاغل مدیریتی در بخش دولتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1402]

ح

  • حرفه‌ای‌سازی تدوین چارچوب حرفه‌ای‌سازی مشاغل مدیریتی در بخش دولتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1402]

  • حرفه‌گرائی تدوین چارچوب حرفه‌ای‌سازی مشاغل مدیریتی در بخش دولتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1402]

  • حکمرانی فراحکمرانی: نظریه‌ای برای حفظ و ارتقاء ارزش و خدمات عمومی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 157-185]

  • حکمرانی مدیریت خدمات عمومی و سازمان های مجازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]

  • حکمرانی عمومی اصلاح اداری مبتنی بر حکمرانی عمومی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-94]

  • حکومت باز عوامل مؤثر برمشارکت شهروندان درداده حاکمیتی باز با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-122]

خ

  • خدمات عمومی نوفناوری ها و مدیریت دولتی ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]

  • خدمات عمومی فراحکمرانی: نظریه‌ای برای حفظ و ارتقاء ارزش و خدمات عمومی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 157-185]

  • خدمات عمومی مدیریت خدمات عمومی و سازمان های مجازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]

  • خط‌مشی صنعتی‌ تحلیل تطبیقی عناصر بافت خط مشی های صنعتی در صنعت خودرو [دوره 1، شماره 2، 1402]

  • خط‌مشی‌های حوزه آموزش عالی تحلیل ایدئولوژی درخط‌مشی‌های عمومی: ارائه چارچوبی مفهومی جهت تحلیل ایدئولوژی در خط‌مشی‌های حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 1، شماره 2، 1402]

د

  • دادة باز عوامل مؤثر برمشارکت شهروندان درداده حاکمیتی باز با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-122]

  • داده حاکمیتی باز عوامل مؤثر برمشارکت شهروندان درداده حاکمیتی باز با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-122]

س

ش

  • شبکه حکمرانی فراحکمرانی: نظریه‌ای برای حفظ و ارتقاء ارزش و خدمات عمومی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 157-185]

  • شرکت‌های گازرسانی فهم مصادیق تعارض منافع در بخش خدمات عمومی (مورد مطالعه: شرکت‌های گازرسانی) [دوره 1، شماره 2، 1402]

ص

  • صنعت خودرو تحلیل تطبیقی عناصر بافت خط مشی های صنعتی در صنعت خودرو [دوره 1، شماره 2، 1402]

ف

م

  • مدیریت ارزش‌های متعالی اصلاح اداری مبتنی بر حکمرانی عمومی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-94]

  • مدیریت دولتی نوفناوری ها و مدیریت دولتی ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]

  • مدیریت دولتی تدوین چارچوب حرفه‌ای‌سازی مشاغل مدیریتی در بخش دولتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1402]

  • مدیریت مشارکتی جایگاه مدیریت مشارکتی در طراحی مدل مدیریت و کنترل بحران در سامانه‌های علمی ‏با رویکرد سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 123-156]

  • مدل سازی تفسیری- ساختاری(‏ISM‏) جایگاه مدیریت مشارکتی در طراحی مدل مدیریت و کنترل بحران در سامانه‌های علمی ‏با رویکرد سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 123-156]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر برمشارکت شهروندان درداده حاکمیتی باز با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-122]

  • مشارکت فراحکمرانی: نظریه‌ای برای حفظ و ارتقاء ارزش و خدمات عمومی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 157-185]

  • مشارکت شهروندان عوامل مؤثر برمشارکت شهروندان درداده حاکمیتی باز با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-122]

  • مصادیق تعارض منافع فهم مصادیق تعارض منافع در بخش خدمات عمومی (مورد مطالعه: شرکت‌های گازرسانی) [دوره 1، شماره 2، 1402]

  • مطالعات تطبیقی تحلیل تطبیقی عناصر بافت خط مشی های صنعتی در صنعت خودرو [دوره 1، شماره 2، 1402]

  • منبع گیری جهانی مدیریت خدمات عمومی و سازمان های مجازی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 33-52]

  • منفعت عمومی نوفناوری ها و مدیریت دولتی ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]

و

login